نگاه کن ...

متن مرتبط با «بار» در سایت نگاه کن ... نوشته شده است

فقــــط یک بار

  • نیلوبلاگ

    کمی تا قسمتی ابریست چشمان تو انگاریسوارانی که درراهندمیگویند می باریتوراچون لحظه های آفتابی دوستت دارممبادا شعله هایم را به دست بادبسپاریمبادابعداز آن دیدارهای خیس ورویاییمرا درحسرت چشمان ناز خویش بگذاریزمستان بودوسرمایی تنم را سخت می لرزاندومن درخواب دیدم دردلم خورشیدمی کاریهواسرداست ونعش صبح روی جاده می رقصدعطش دارم بگو: کی بردلم یک ریز می باری...؟ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبا تو، همه ی رنگهای این سرزمین مرا نوازش می کند...

    ادامه مطلب
  • سلامی دوباره بعد از مدت ها :-)

  • نیلوبلاگ

    سلام خدمت xa0همه ی دوستداران علی ضیا ی عزیز امیدوارم xa0حالتون حسابی خوب باشه و روزه نماز هاتووووون مورد قبول درگاه احدیت :) xa0واما بعد .. .نمیدونم هنوزم اینجا مخاطب داره یا نه اما من برای رفع دلتنگی زياد ...

    ادامه مطلب